Manifesto programmatico

     

ASSOCIAZIONE PER LA DIFESA DELL’AMBIENTE E DELLA SALUTE APS

MANIFESTO PROGRAMMATICO

 

Valori fondamentali

1.      Promuovere nel mondo il valore della Sicilianità.

2.      Essere nel mondo, noi Siciliani, modelli di eccellenza nelle professioni, arti, mestieri e nell’impegno per il benessere sociale.

3.      Nutrire un profondo rispetto per l’ambiente e per la vita in tutte le sue forme e manifestazioni.

4.      Contribuire allo sviluppo ed al benessere della Sicilia.

 

Finalità

I Soci si riuniscono e operano stabilendo sinergie per:

1.      favorire il miglioramento della società e della qualità della vita dei siciliani ovunque nel mondo;

2.      rafforzare il senso di appartenenza alla Sicilia;

3.      offrire concreto sostegno alle attività produttive di beni e servizi siciliane;

4.      collaborare con i Governi, gli Enti pubblici, le Università, le Istituzioni ed altre associazioni per favorire lo sviluppo socio economico della Sicilia ed il benessere dei siciliani nel mondo.

 

I grandi obiettivi

Eccellere nel continuo impegno volto alla valorizzazione della Sicilia e dei siciliani nel mondo così da diventare la più influente e la più utile istituzione di servizio della Sicilia e per la Sicilia.

Creare comunità competenti tra siciliani nel mondo ovunque vi siano comunità di siciliani per coltivare e promuovere la Sicilianità.

 

PIANO STRATEGICO

·         Custodire, tutelare, tramandare e promuovere la conoscenza della Lingua, della Storia, degli Usi e delle Tradizioni del Popolo Siciliano.

·         Favorire la conoscenza del patrimonio storico, artistico, monumentale e culturale della Sicilia e prevenirne degrado e dispersione promuovendone difesa, restauro e conservazione.

·         Proteggere e valorizzare il patrimonio naturale e ambientale siciliano, promuovere le attività necessarie per il risanamento e la salubrità del territorio, favorire l’adozione di processi produttivi sostenibili ed il consumo di prodotti locali.

·         Promuovere il benessere della collettività mediante l’applicazione dei principii della cooperazione, della solidarietà e della inclusione.

Al fine di realizzare gli Obiettivi e le Finalità sopraindicati nel rispetto dei Valori fondamentali, l’Associazione è articolata in Cumpagnie.

 

 

ASSOCIAZIONI PIR LA DIFISA DI L’AMBIENTI E DI LA SALUTI APS

MANIFESTU DI PROGETTU

 

Valuri funnamintali

1.      Promoviri nta lu munnu la sustanza di la Sicilianità.

2.      Essiri nta lu munnu, nui Siciliani, esempiu d’eccellenza nta li prufissioni, arti, misteri e nta lu mpegnu pri lu ben’essiri sociali.

3.      Sèntiri ’n prufunnu rispettu pir l’ambienti, pir la vita e tutti li soi formi e manifestazioni.

4.      Contribuiri a lu sviluppu e lu ben’essiri di la Sicilia.

 

Scopu

Li Soci si ragunanu cu l’assuntu di opirari insiemi pri:

1.      favuriri la migghiuranza di la società e di la qualità di la vita di li siciliani unni sia sia nta tuttu lu munnu;

2.      ottèniri lu rafforzamentu di l’amuri d’appartiniri alla Sicilia;

3.      dari riali sustegnu a li manifatturi e a li attività di sirvizziu siciliani;

4.      collaborari cu li Guverni, cu l’Enti Pubblici, cu li Università, cu li Istituzioni e autri Associazioni pir favuriri sviluppu economicu e sociali di la Sicilia e lu ben’essiri di li siciliani nta lu munnu.

 

La granni meta

Mpignarisi eccellentimenti a dari lustru e dicoru a la Sicilia e a li siciliani nta tuttu lu munnu p'addivintari la chiù mpurtanti e utili istituzioni di sirvizzu di la Sicilia e pi la Sicilia chi è mai esistuta.

Criari cumunanzi di cumpitenti ntra li siciliani nto munnu unni ci sunnu comunità di siciliani pir cultivari e promoviri la sicilianità.

 

DISIGNU STRATÈGICU

·         Difènniri, prutèggiri, tramannari e promoviri la canuscenza di la Lingua, di la Storia, di li modi di pinsari e fari e di li Tradizioni di lu Populu Sicilianu.

·         Favuriri la canuscenza di lu patrimoniu artisticu, culturali, monumentali, litterariu di la Sicilia e privinirini degradazioni e dissipazioni promovennini difisa, riparazioni e custòdia.

·         Pruteggiri e fari canusciri lu valuri e lu rispettu di l’Ambienti Sicilianu pir menzu di l’attuazioni di bonifichi di lu tirritoriu, di pulitichi chi aiutanu a l’usu lùcidu di li risorsi, criteriu di li scelti di cunsumu di prudotti locali.

·         Promoviri lu benessiri di la citatinanza applicando li principii di la cooperazioni, di lu sustegnu reciprocu e di la nclusioni.

A lu scopu di cumpìri li Obiettivi e Disigni, mantinennu sempri àuti li valuri ètici di la megghiu tradizioni siciliana, l’Associazione veni articulata in Cumpagnii.

 

Enzo Faraone